Hästarnas aktiviering denna veckan!

Lupol

Mån: Skritt i skogen
Tis: Dressyrarbete på banan
Ons: Dressyrarbete på banan
Tors: Träning
Fre: Skritt i skogen
Lör: Trimma på banan
Sön: Hopptävling 120+120

Blir alltså en del jobb för honom på banan denna veckan... Men har inte matte vatt hemma på några veckor nu och vi ska tävla på söndag, så behövs det nog lite ridning för att hitta tillbaka till varandra igen!



Eron

Mån: Longering
Tis: Longering
Ons: Rida i paddocken
Tors: Skogen
Fre: Skogen
Lör: Vila
Sön: Vila

Lilla plutten får gå några dagar på raken denna veckan, och i helgen får han vila då vi är iväg på tävling!





Bild från Chippens debut i 120 förra hösten med 1 nedslag. Han såldes därefter och bor nu i Helsingborg! :D


Kommentarer
Carro

Sv: Åh vad glad jag blir, tack tack tack :D

2012-05-08 @ 14:51:25
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Malou Kastman

sv: åh tack så jättemycket!! :D

2012-05-08 @ 16:37:11
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Alice

Tack så jättemycket och detsamma! :D <3

2012-05-08 @ 20:05:42
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON