Laddar film...

Sitter här och laddar upp filmen från dagens 120 nu... Tar ganska lång tid dock mot vad det brukar göra, vet inte riktigt vad det kan bero på...


I alla fall, tänkte lägga mig när det är färdigt så fixar jag att filmen kommer upp här imorgon under tiden jag är iväg och jobbar! Bra va? ;) 


Jobbar som sagt mellan 7-12:15 imorgon.. Sen strax innan två hoppar jag på tåget till Simon i Linköping!!
Stannar dock bara till tisdag eftermiddag, då jag ska jobba hela veckan sen.. Men, det är ju alltid nåt! :D


PS. Måste bara tillägga att Eron och en annan häst jag rider lite just nu skötte sig utmärkt idag!! Red de båda nu i eftermiddag, och som de utvecklas! Så himla kul verkligen :D 


Aja, hoppas ni haft en grymt bra helg! Långhelg för vissa även! Vi hörs på tisdag kväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON