Redo för sängen...

God kväll på er!

Dagens ridpass gick jättebra! Eron skötte sig super, var ganska pigg men har utvecklats stort under vilan! Travade på med bra framåtbjudning (lite väl bra ibland kanske ;) haha) och var även mycket lugnare med sitt huvud och istället sökte efter stöd på bettet! BRA där Eron!
Lupol skötte sig fint han med! Mycket bättre än igår, men mycket som ska finslipas.... Det är bara att jobba vidare helt enkelt! Ska i alla fall bli kul att träna imorgon!!


Därefter har jag städat i sadelkammaren, putsat lite och skurat golvet! Så nu är det skinande rent där inne! ;)


Nu har jag precis duschat så nu ska jag slänga mig ner i sängen!
Imorgon väntar jobb från klockan 9 till 13:30! Vi hörs därefter! Sov gott!

Kommentarer
AH

Sv; tack tack! Alltid roligt att få se peppande kommentarer! Grattis själv! Du förtjänade att vinna! :) kram AH ;)

2012-05-09 @ 23:20:35
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON