Trött..

Äntligen är jag redo för att hoppa ner i sängen, tänkte bara uppdatera här lite snabbt först!! =)


Dagen har gått enligt planerna.. Roligast var helt klart inspelningen av reklamfilmen som kommunen ska göra, hur coolt som helst! Man kände sig nästan riktigt proffsig när man stod där med en kamera framför sig och man gjorde tagning efter tagning i alla dess möjliga vinklar ;) 
En erfarenhet rikare helt enkelt!!



Imorgon väntar jobb till klockan 12, och därefter ska Lupol och Eron ridas... Sedan klockan 17 ska jag till ridskolan och hoppa 2 ponnysar, varav den ena stannar hemma hos oss sedan för försäljning... Och om det finns tid över sent på kvällen ska jag åka iväg och rida ytterligare en häst.. Vu får väl se hur mycket tid det finns över helt enkelt!


Men ska försöka uppdatera här så gott jag hinner, men räkna inte med världens bästa direkt ;)
Nu ska jag lägga mig, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON