14 november 2012

God kväll på er!

Kul att så många kommenterade på inlägget angående unghästar..
Måste bara tillägga för er som för er egna skull tycker om att ta det värsta först, jag håller med er och troligtvis lär det vara en hopptävling jag åker på första gången också...
Men jag tror nog att för hästens skull, tror jag den mår bättre när den går ut från en dressyrtävling än en hopptävling första gången... men det är ju bara hur jag tänker =) 
 
Det är lite samma sak som det nya löshoppningssystemet för 3åringarna.. Hästarna mår väldigt bra över det, men ägarna är inte lika nöjda i och med att de aldrig öppnar upp sig så fint bak eftersom de aldrig kan komma med så mycket fart och hoppa av så nära..
 
 
 
Men men, det var bara en parentes!
 
 
Har ni förresten sett min dröm-önskelista i år? haha. Jag blir glad om jag får ett par stigbyglar kan jag lova! 
Resten får jag nog köpa själv skulle jag gissa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON