29 november 2012

Ursäkta för den kassa uppdateringen här de senaste dagarna, men mitt liv går i 110 just nu så bloggen ligger inte högst bland prioriteringarna!

Tur att jag hann fixa några tidsinställda i helgen i alla fall så det kom upp något här...
 
 
Idag har jag i alla fall jobbat från 7-12:15.. nu har jag precis lagat mat så sitter och äter nu.. Sen blir det att gå ut och mocka lite innan det är dags för andra jobbet klockan 14:30-18:15...
Sen klockan 19 är det hoppträning, så där blir det snabba ryck!
 
 
Förresten, är det någon som vet hur länge man kan ha bacon innan dom blir för gamla? och om det är farligt att äta om de är för gamla? haha

Kommentarer
Martina

Skulle inte äta något griskött som gått förbi "bäst före" datumet, men en dag eller två efter gör nog inget.

2012-11-29 @ 19:51:42
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON