911119

Jaha, då fyller man år idag! Känns inte sådär märkvärdigt, tycker jag börjar bli gammal nu så man uppskattar inte riktigt de där födelsedagarna längre ;)
 
 
Dagen har väl än så länge varit lite upp och ner..
Började sådär när jag märker att min telefon inte fungerar alls... Står bara ingen service på hela skärmen! haha. Kommer då att tänka på att telia kanske har flyttat mitt nummer, men inte skickat telefonen!?!? Jojjomen, såklart var det så...
Så nu ska mitt nummer vidarekopplas till pappas telefon, tills jag får den nya.. Suck, att inte allting bara kan fungera någongång...
 
 
Aja, efter alla telefonsamtal och köer var det dags att rida lite.. Har hoppat Lupol och Cappe nu på förmiddagenl, gick hyffsat okej tycker jag!
 
Nu ska jag käka lunch och sedan åka och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON