Bra dagar

Alltså, ändå sedan jag hämtade ut min telefon igår efter lucnh, så har allting kännt så fruktansvärt bra!!
 
Jag blev ungefär som ett barn på julafton igår kan man säga, och blev verkligen så himla lättad över att få en telefon igen efter att varit telefonlös några dagar... Allt krångel med byte av operatör har verkligen varit så himla jobbigt för mig psykist, jag hatar när inte saker och ting bara fungerar!!
 
 
I alla fall, därav tror jag att dessa två dagar på jobbet har gått så sjukt bra.
Bäst var nog igår! Alla lektioner gick väldigt bra, och jag själv kände att jag också var duktig! Höll koncentrationen och var konsekvent hela tiden! Inte alltid så lätt jag kan lova er när man har tonårstjejer som elever i några timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON