Fika!

Åhh, jag är så glad att jag har så fina vänner, och Linnea är en av dom! 
Och det absolut bästa med henne, är att även om hon har häst och vi ibland möts som konkurrenter, så stöttar vi alltid varandra och gläds med varandras framgångar, och det är så himla skönt!

Det finns alltför många av den avundsjuka och trycka-ner-andra sorten... Så det är himla skönt att ha en nära vän som man kan ventilera hästsnack med, utan att man försöker trycka ner varandra eller hur man ska säga...
 
Vi liksom rådfrågar varandra och hjälper varandra istället om det uppkommer problem, och det är jag sååhääär glad över! :D
Aa, Linnea är riktigt bra i alla fall!
 
 
Vi två blekisar i Falsterbo i somras, snart är vi där igen med favoritbussen! ;)
 
 
 
Nu ska jag försöka trycka i mig lite lunch vilket inte är så lätt efter en massa gott fika... Men får försöka äta så mycket jag orkar!
Sen drar jag till jobbet.. Jobbar till halv tio ikväll, men det kommer upp något inställt här tror jag allt! 
 
 
Bjussar på en bild på dagens outfit med, inte varje dag man får gå i annat än ridbyxor, och då får man slå på stort med en kjol i spets och strumpbyxor, mysig stickad tröja, utsläppt hår och målade naglar!
 

Kommentarer
Emelie

Hihi, ja visst är hon! :D charmig som tusan!

2012-11-21 @ 16:05:25
URL: http://lindblad.blogg.se
Linnea

Ååh vad fina ord!! Tack världens bästa Henny:)) Kan helt klart säga detsamma!:D Tack för en trevlig fikastund idag och lite härligt tjöt!!:D och ja falsterbo 2013 här kommer vi!;)

Ps. Ja hoppas att du inte glömt vad vi målade upp för planer i Falsterbo i somras när vi var på väg till strandbaden? stoora planer som ja står fast vid ;) haha.. puss på dig fina vän!<3

Svar: Haha, dom planerna har nog jag glömt tyvärr (A) tell me!!
Henny Vinlöf

2012-11-21 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON