Hemma från Jönköping!

Blev att jag åkte med mor och far till Jönköping nu i eftermiddag. De skulle göra några ärenden, så då passade jag på eftersom jag inte hade något bättre för mig ;)
Blev en sväng på Charlies, såklart! haha. Att man inte kan åka en enda gång till Jönköping utan att gå på Charlies... Hmm, det är svårt alltså!
Köpte även årets första julklapp som blev till min käre syster! Dock inte på Charlies...
Sen bjöd jag även mina kära föräldrar på fika på Johans Café, helt klart det mysigaste stället i Jönköping! 
 
 
Aja, nu ska jag inte babbla på mer om ingenting...
Imorgon väntar clinic, antingen får Chicca eller Eron åka. Chicca har ju haft en hovböld som gått lite fram och tillbaka typ, men nu hoppas vi att vi har fått bukt på den. Hon är ren i skritt, så kollar henne i trav imon på morgonen, och är inte hon fräsch då så får Eron hoppa in istället.
Clinicen handlar om hästhantering typ och hålls av Tomas Ahlstrand, en man som tränar hästar till filmer och sådant.. Ska bli intressant att höra vad han har att säga!
 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta kvällsmat, vadå älska livet att bo hemma?! Underbart skulle jag kalla det ;)
Vi hörs imorgon igen! Puss på er och ha en fin fredagkväll!

Kommentarer
lisa

Åhh, tack så mycket!!! :D ♥ precis som du då! ;D

2012-11-10 @ 12:43:09
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON