Hoppträning

Hej på er!
Sitter och äter kvällsmat nu. Kom hem från träningen för en stund sen som idag blev tillsammans med Lupol! Hans första träning efter skadan som han skötte hur bra som helst!!

När vi lastade ut var han dock som en tickande bomb, men efter några varv i uppsutten galopp lugnade han sig och började komma till arbete :)

Sen visst att han är lite ringrostig och inte alls helt framme i markarbetet, så känns han ändå väldigt fräsch och positiv!

Nu blir det några veckor hårdträning till för honom, typ 3, sen lite lugnt nån vecka vid jul och sen igång igen :) blir perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON