Skyyynda

Haha, alltså.. Jag vet inte riktigt hur jag kommer att överleva den här dagen...,
 
Huvudet bokstavligen hänger ner och att jag måste hålla upp det med ena handen hela tiden.. Helst skulle jag ha två tändstickor med som höll uppe ögonlocket!
 
Jag bara mååååste ha en kopp kaffe nu, sitter och håller i telefonen och väntar på att Linnea ska ringa!! Skynda skynda :D
 
 
Har i alla fall varit ute på en liten morgontur i skogen med Lupol, då vaknade man till lite åtminstone! Men nu när jag kom in och hade duschat så har det bara gått utför igen! hehe.
 
 
 
Nehe, nu ska jag ringa och skälla lite på telia igen innan Linnea ringer!
 
 
 

Kommentarer
Linnea

haha.. tur för mig då att du "bara" fick vänta en kvart till då ;)

2012-11-21 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON