Söndag

God kväll på er!
 
Kom nyss hem ifrån ishallen, har kollat på när bror spelade match! De vann med 4-2 men annars var det en väldigt tråkig match att kolla på... Troligtvis lika tråkig att spela skulle jag tro ;)
 
 
Annars har det varit en oerhört lugn dag idag. Endast ridit en häst som var Lupol, och det gick riktigt bra faktikst! Lätt det bästa ridpasset hittils efter igångsättningen! Äntligen kan vi börja träna på lite samling igen och inte bara alla gångarter rakt fram! haha.
 
Därefter åkte jag och Simon till hans mamma i Vrigstad för en väldigt god middag!
 
Nu ska jag lägga mig i soffan resten av kvällen och ladda inför en låååång arbetsdag imorgon. Först på ridskolan en stund på morgonen, sen hem och rida lite för att sedan åka tillbaka till ridskolan och ha lektioner till halv tio på kvällen! Tjoho, roligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON