Sovandes...

Usch, det känns som om jag gått i sömnen sen jag parkerade bilen här utanför igårkväll efter jobbet.. Kunde knappt hålla ögonen öppna medans jag åt kvällsmat, och det största problemet på kvällen var hur jag skulle orka ta mig uppför trappen... Somnade ganska snabbt efter det kan jag lova!
 
 
Men, det roligaste är idag. När jag vaknar typ klockan halv elva, med hästkläderna på mig och jag ligger i sängen ovanför täcket... Tittar ut och ser att hästarna är ute i hagen. Haha, jag har alltså på något sätt fått ut de hästar som skulle ut, och ge de andra hästarna mat, i sömnen! haha. Sedan har jag antagligen bara gått rakt in och lagt mig igen...
 
Antar nu i efterhand att de där extra timmarna med sömn var ganska behövliga ;)
 
 
Ungefär såhär känner jag mig fortfarande!
 
Nu ska jag i alla fall strax åka och jobba.. Sen ikväll ska jag longera tre hästar och rida en.. Blir helt enkelt en helkväll i stallet, mysigt!
 
Kommer även upp ett intressant inlägg här under eftermiddagen, missa inte det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON