Bra hoppning igår!

Gårdagens hoppning gick hur bra som helst!!
 
Cappe var otroligt lugn, och jag hade i stort sett kontroll hela ridpasset. Stack endast iväg några gånger efter 2 oxrar, men resten gick finfint!! Skönt att jag äntligen fick bestämma lite över den där herren ;)
 
 
Sen skulle Chicca löshoppas. Och som hon skötte sig! Lite spänd i början (inte så konstigt med tanke på att det var första gången hon var i ridhuset och första gången hon åkte transport sen hon kom hem). Var jättefin i mitten av passet och trött i slutet... Med andra ord helt normalt för en unghäst på bortaplan! haha.
 
Lasse filmade sista omgången. Väntar på att han ska skicka den bara så får ni se hur bra hon skötte sig!

Kommentarer
Elin

Såg super fint ut, du skötte dig så bra för att vara så sliten! :)

Och du...? Det var Jag som filmade, haha! :)

Svar: Haha, tack så mycket! =)Ja, förlåt.. tänkte inte på det ;)
Henny Vinlöf

2012-10-19 @ 17:30:22
Emilia

Är det ett scourierbett på bilden? Om det är det, vart har du köpt det? :)

Svar: Ja, det är det. Jag har köpt det på Charlies i Jönköping :)
Henny Vinlöf

2012-10-21 @ 14:36:21
URL: http://sydrytarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON