Dagens ridövning

Såhär såg dagens ridövning ut för Sessan och Eron.
 
 
En bana över bommar i trav, som sedan övergick till galopp. Till sist gjorde vi även sista hindret till ett litet kryss som vi galopperade över. 
Båda två skötte sig helt utmärkt :D jätteduktiga var dom verkligen!
 
Lupol idag var däremot inte riktigt lika duktig! haha. Det tog mig 6 försök att hoppa upp på honom. Första gången hann jag inte mer än att sätta i foten i stigbygeln innan han stack iväg i världens bockserie... Hmm, vart tog den lugna och skötsamma Lupol vägen?!
Idag vet jag inte riktigt vart han var, för Lupol var totalt galen den första kvarten!
Får bli en lite längre uteritt för herrn imorgon så han kanske lugnar sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON