Dags att sätta fart!

God morgon på er!
 
Har ni haft en bra start på veckan?
Min började ganska bra måste jag nog säga! Gick helt okej på jobbet, som följdes av en kall och mörk men också väldigt trevlig ridtur i skogen med Alicia! 
Haha, jag var ganska trött igårkväll och då går min mun i ett. Jag bara pratar, pratar och pratar.. Stackars Alicia, hon måste fått skav i öronen!
 
 
Nu har jag precis ätit frukost, och hästarna står ute i hagarna och också har ätit upp sin mat, så nu är det dags att gå ut och börja med första hästen. Ska rida alla 4 idag, så tar två nu på morgonen innan jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON