Gårdagen

Gårdagen var helt perfekt! En jätteskön ledig dag!

Började med att gå runt lite i Vetlanda, hittade äntligen en tröja som jag letat efter länge!
 
På vägen hem klippte jag mig, vilket var väldigt välbehövligt... Skönt nu efteråt i alla fall =)
 
Väl hemma red jag bästa Eron! Var nog vårat bästa ridpass hittils om jag får säga det själv! Han kändes superfin =)
 
 
Kvällen avslutades sedan med mat på Ljunga Park, satt fint! ;)
 
 
Bild på nyklippt Henny!
 
 
 
Idag har Alicia varit här, vi har tagat en maaaassa fina bilder! Får fortsätta med det imorgon, då kommer hon hit igen!
 
Nu ska jag ut och rida Lupol, Sessan red jag innan. Eron vilar idag, han får sig en ridtur imorgon igen!

Kommentarer
linnea

Fint!! Måste säga att du passar sjukt bra i mitt bena om ja inte sagt de förut!!:)<3

Svar: Tack!! Va glad jag blir :D jag gillar det faktiskt skitmycket! =) <3
Henny Vinlöf

2012-10-27 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON