Hinderförråd

Äntligen har vi snart ett hinderförråd här hemma hos oss :D
 
Pappa och min käre bror började bygga på det för nån vecka sen, och snart är det färdigt! Tyvärr är de ju rätt uppbokade som alla andra i vår familj, så det är inte så lätt att hitta tid till att bygga på det.. Men igårkväll var det full rulle, nu är det bara golvet som är kvar om jag förstått det hela rätt!
 
Det roliga med det hela är bara att jag önskade ett litet skjul, helst ett tak och 3 väggar så det skyddar mot regn och vind...
Men, det som står där idag är långt ifrån ett litet skjul. Jag skulle mera kalla det för ett helt hus typ med träpanel, fönster, fina öppningar, el, belysning och jag vet inte vad! haha. Vi kommer nog få Sveriges finaste hinderförråd när det är färdigt!
 
 
Såhär såg det ut tidigare igår innan de började bygga mer på det.
 
 

Kommentarer
linnea

Åh så fint och bra!! hade inte varit fel med ett sånt;)

Svar: Haha, ne det blir bra! :D
Henny Vinlöf

2012-10-24 @ 21:36:50
Emelie

Lägg upp bilder sen! :D

2012-10-25 @ 16:04:43
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON