Inväntar lönen!

God kväll på er!
 
Nu är kvällens hästsysslor gjorda! Cappellini är hoppad och Sessan är longerad. 
Försöker longera henne ca 1gång/vecka med lite lös inspänning, för att vägleda henne åt rätt håll i arbetet. Hon har varit väldigt späng och gått med huvud upp i vädret tills förra måndagen tills allt släppte och hon äntligen förstod vad som menas med ledande tygeltag, typ. Men försöker longera henne nån gång i veckan för att hjälpa till ytterligare =)
 
Därefter blev det lite kvällsrykt och kratsa alla hovar innan det var dags att gå in i huset!
 
 
Så nu sitter jag här, har betalat lite räkningar och inväntar lönen som kommer imorgon och på fredag! Då passar det ju bra med lite utgång i helgen ;) och baam, där var den lönen slut! haha. Nejdå, så illa är det inte!
 
 
 
Imorgon väntar jobb för min del i stort hela dagen, sen på kvällen kommer Alicia hit hoppas jag så rider vi en sväng i skogen! 
Hoppas ni får en fin torsdag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON