Jens och Lunatic!

Sent igårkväll när jag väl var hemma låg jag och kollade på världscuphoppningen från Finland sen i söndags. Tacka vet jag SVTplay som visar de i 30 dagar efter sändningen, helt perfekt för oss som har annat för oss på söndageftermiddagarna ;)
 
I alla fall så slog det mig när jag kollade vilket sjukt bra år detta måste varit för Jens Fredricson och Lunatic!
Den otroliga dubbelnollan och omhoppningen i nationshoppningen på Falsterbo, deras grymma insats i OS, fortsätter med en placering i deras första världscupskval för i år.. Ja, listan kan göras lång!

Det är bara att önska detta ekipage all lycka till året ut, hoppas vi ses i Göteborg i världscupsfinalen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON