Lång kväll igår...

Japp, igår blev det en lång kväll...
 
Var hemma klockan halv sju igår efter jobbet. Snabbt in och äta lite, för att sedan gå ut och börja rida. Tog dom i ordningen Sessan, Eron, Chicca och Lupol. Hoppade upp på sista hästen strax efter klockan nio, och då var det mörkt kan jag lova er! 
 
Men men, alla hästarna skötte sig bra i alla fall! :D
 
 
Idag jobbar jag från klockan 8:00-21:30, så det blir inte direkt mycket uppdatering här idag. Och när jag väl är hemma har jag en känsla av att jag somnar ganska direkt om jag bara hör någon säga ordet säng!
 
Men men, vi hörs imorgon igen! Ha en toppenbra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON