Sessan - dagens guldstjärna!

God kväll på er!

Besöket i Jönköping idag på morgonen var inget vidare.. Sååån besvikelse! Hade ju en sjukt lång inköps-lista, men fick endast med mig ett par ridbyxor hem och några linnen ifrån hm att ha i stallet.. :/
Alltså en besviken Henny som åkte hem...
Aja, får väl se det ur den positiva vinkeln, plånboken mår ju bra åtminstone! Men hade verkligen behövt köpa lite tröjor och framförallt täcket!! vi får se hur det löser sig helt enkelt..
 
 
Nu i eftermiddag har jag ridit alla 4 hästar i ösregnet, känner mig nästan lite stolt att jag inte bara sket i allt när det regnade som mest och gått in och kollat på film istället ;)
 
Sessan var i alla fall dagens stjärna! Hon gjorde idag sitt första framsteg i ridningen idag, vågade äntligen ta lite stöd i bettet! Detta resulterade såklart i att hoppningen idag gick väldigt mycket bättre än förra veckan. Inget vinglande alls idag och något rundare språng emot slutet, duktig tjej! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON