When life changes to be harder, change yourself to be stronger

Yes, där har ni mitt senaste favoritcitat!
 
Många av er där ute, och även jag själv, undrar hur tusan jag hinner med dessa dagar när jag både jobbar på ridskolan, har jobbat extra på något annat ställe innan dess, och sedan har 4 hästar att rida och ta hand om...
 
Jadu, om jag hade något vettigare svar än citatet i rubriken så hade jag sagt det nu...
Och jag tror det enda svaret är vilja.
 
Om man bara vill något tillräckligt mycket, så går det!
Allting handlar om att ha rätt inställning och om att kämpa. Hårt arbete lönar sig i längden!
 
 
Visserligen, det är slitsamt att inte vara hemma något på hela dagen. Att rida sista hästen klockan nio på kvällen och det är så mörkt ute att man knappt ser hästen under sig... Men, det går om man bara vill!
 
Och det gör jag, jag vill det här så jävla mycket rent ut sagt!
Just nu lever jag lite av min högsta dröm, och det är så himla roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON