20120915

Hejsan på er!
 
Idag är det en lite speciell dag!
För det första är det min och Simons 3,5årsdag idag. Helt sinnesjukt hur fort tiden går!
Det är också min första dag i mitt liv som jag är ledig som funktionär från en tävling på hemmaklubben! Det är nästan ännu mera otroligt!!
 
Jag har klagat lite extra denna veckan, att detta är sista året som jag gör detta... Jag får nämligen göra propositionen, ta emot alla anmälningar till tävlingen, göra ryttarmeddelande, startlistor, fixa alla ändringar som folk ringer om kvällen innan, samt göra resultatlistor... Det tar ca 10 timmar sammanlagt. Och har man några tävlingar om året, så blir det ganska långtråkigt till slut... 
Så tror mamma försöker fjäska lite för mig med tanke på att jag inte behövde vara med på tävlingen idag, som är det lättaste av allt... 
Jag skulle gladeligen hjälpa till där, om någon annan fixade lite inför tävlingen istället!
men men, jag klagar inte...
 
 
Aja, jag har i alla fall inte gjort något speciellt idag. Hjälpt pappa lite med våra lyktstolpar han försöker sätta upp, och mockat i stallet. Tänkte gå ut och skritta Lupol nu, sen ska jag rida Eron.

Vi hörs!

Kommentarer
Emelie

Så tråkigt att ingen kan hjälpa till och ta lite ansvar i klubben! Du gör ett bra jobb :) Vi hade ju bokat upp ridlekis nu lördagar, kom sedan på när vi ringt upp alla (runt 25 barn) att vi måste ändra datumen pga Ulla träningar...

2012-09-15 @ 19:03:25
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON