Anmäld!

Nu har jag anmält till en ny tävling, den 29 september bär det av till Norrahammar, fast tävlingen är i Tenhult på Clinic Arena. 

Blir med samma hästar som gick nu i helgen, så det blir andra tävlingen med båda! Kul :D
Cappe går 90cm och 1m igen, vill att han ska få lite mer rutin innan han startar 110. Det är ju inte direkt höjden som är hans problem, så när han väl är avslappnad och litar på mig till 110% så kommer han nog bli en riktigt bra hopphäst! ;)
Idde kommer gå 1m och 110cm igen. Ska försöka sätta 2 felfria rundor denna gången tänkte jag! Lättare sagt än gjort kanske, men hinner ju rida han några fler gånger innan dess så då har vi troligtvis lärt känna varandra ännu bättre tills dess!
 
 
Är det någon mer som ska dit? :D

Kommentarer
Linnea

Ja ska ju :D

Svar: Gött! Då ses vi där :D ska försöka komma ihåg att ta med ditt bett då med!! ;)
Henny Vinlöf

2012-09-14 @ 13:48:09
amanda

jag ska dit =)

Svar: Va kul!! Då ses vi :D
Henny Vinlöf

2012-09-15 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON