Bästa hästar!

Åhh, mina hästar är bara alltför bra!
 
Började dagen med en skrittur med Lupol, hans andra efter hans vila. Och han är sååå nöjd över att få komma ut och skritta lite om dagen, min plutt! Fin känns han med, men tyvärr har han tappat en hel del muskler.. :(
 
Men sen nu efter jobbet har jag ridit Eron och även hängt på Chicca för första gången... Eron skötte sig utomordentligt och Chicca tyckte det var lite konstigt att jag hängde på ryggen, men skötte sig bra ändå!
 
Så idag har varit en bra hästdag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON