Gårdagens ridtur...

Usch, det blev en ganska lång, blöt och kall ridtur igår med Lupol.. Men, om han ska komma igång så finns det inga genvägar, det är bara till att följa igångsättnings-schemat! =)
 
 
 
Väl hemma blev det snabbt in med alla grejer, och in och byta byxor (lämnade ju såklart mina regnbyxor på ridskolan, varför jag nu gjorde det?!)...
 
Aja..Idag har jag i alla fall lite sovmorgon! Efter två dagars arbete med mer än 12 timmars jobb/dag, och ridning utöver det var jag ganska trött igårkväll. Idag blir det bara 8 timmar, skönt det!

Kommentarer
Anna

Såå fin/ vacker han är!!

Svar: Ja, visst är han!! =) Bästa Lupol!
Henny Vinlöf

2012-09-19 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON