Hemma och redo för sängen...

God kväll på er!
Blir en snabb och kort uppdatering innan jag kryper ner i sängen...

Ville bara säga att dagens lektioner har gått såååå mycket bättre!! Känns som om jag har börjat komma in i kläderna redan idag som instruktör, kul det!
Fick även en massa beröm från några föräldrar idag, sånt stärker självförtroendet ska ni veta!
 
Imorgon är det min första heldag där, jag kommer alltså jobba från 13:30-21:30.. Lär bli en lååång dag, men jag ska nog överleva får vi hoppas!
 
 
Måste ju även berätta dagens roligaste nyhet! LUPOL ÄR FRISKFÖRKLARAD!!! :D
Det är så himla skönt! Det behövdes bara en behandling, och vi röntgade frambenen och hovarna på honom förra gången utan anmärkning så nu ska han ju vara frisk på riktigt!! 
 
Nehe, nu måste jag sova så jag är pigg tills imorgon! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON