Nu får det vara nog!

Okej. 
Alla ni människor som tror att ni känner mig, vad jag sysslar med om dagarna och lägger ner min tid och energi på... Kan ni lägga av och sluta prata om mig och saker och ting som ni inte har en aning om, till andra folk i eran omgivning?!?!

Grrr, blir så himla trött på sånt här... Fick ett sms för några minuter sen där det står vissa saker som hon har hört talas om från någon annan, som jag knappt aldrig pratar med...
Kan ni en gång för alla sluta prata om massa påhittade saker som saknar fakta?!?! TACK!
 

 
Aja, nu över till hur dagen har varit annars...
Hästarna har skött sig utomordentligt allihop!!
De små pluttarna hoppade som aldrig förr! Det kommer komma upp bilder på dom här imorgon, tills dess får ni ett smakprov!
 

Kommentarer
Linda Linder

Henny! förstår om du blir arg och sårad men människan är sån...försök att inte bry dig för det är inte värt de.... Du gör det du vill och vad som känns rätt för dig och din familj Skit i vad andra säger och tycker... Kämpa på med det du tror på det är då man lyckas... Kram på dig!!!

Svar: Tack för de fina orden! Vill att alla ska veta att jag egentligen inte bryr mig så mycket, och denna sak som hände nu var bara en skitsak.. Men man blir ju så trött när folk hittar på en massa och sprider det vidare!!Undra egentligen hur mycket folk vet om mig som inte är sant för fem öre...
Henny Vinlöf

2012-09-02 @ 19:59:08
Linnea

Förstår vad du känner.. hatar att det ska vara sånt skitsnack inom denna sport som i själva verket grundar sig på avundsjuka!! Sköt er själva och stör er inte på andra männsikor. Kämpa på henny, det gör dig starkare! Tänk inte på dessa människor utan kör ditt race och tro på dig själv, du är grym!

Svar: Ja, detta var en skitsak och har redan gjort mig sååå mycket starkare!Tack för de fina orden, det gör mig så glad!! :D
Henny Vinlöf

2012-09-02 @ 20:41:16
Anonym

Det är ju skrattretande. Har inte folk egna liv att leva. Nä, tydligen inte. Ta det som en komplimang att folk ser det nödvändigt att snacka om dig. Du har alltid varit stark tillsammans med dina nära o kära. Glöm inte det. Kram på dig tjejen. Vi syns snart. Xxx

Svar: Ja, det är så jag gör det! Åtminstone i detta fall då det inte var en stor grej, men ändå ett påhittad rykte...Japp, tillsammans med min superfamilj bakom mig är jag den starkaste!!
Saknar dig bästa Bettan ;) haha! Kram
Henny Vinlöf

2012-09-02 @ 23:17:28
Elisabeth

Och jag försökte inte vara anonym, glömde bara att prints ner namnet.

2012-09-02 @ 23:18:24
Emelie

Asså jag är typ rädd att det är jag nu.. om det är det! Säg det! haha... Jag har INTE pratat skit om dig, men jag bara får sådana vibbar. Men i vilket fall: Hästarna på ridskolan är väl lätta att lära sig? :) De kan ju till och med jag! Barnen däremot... Men tänkte såhär: När vi har aktiviteter kan väl du säga typ, var med där blabla. För vi har inte haft det på länge för det är ingen som anmäler sig :(

2012-09-03 @ 22:05:17
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON