Söndag 30 september

Goddag käre bloggen!

Nu är jag inne för lite fikapaus.. kaffe går det åt när man är lite trött om dagarna ;)
Idag har Alicia varit här, vad skulle jag göra utan henne idag?! haha. Vi har i alla fall varit ute och ridit Eron och Cappe en runda i skogen, som inte började sådär jättebra då Eron körde världens rodeorace så jag flög av, och därefter flög även Alicia... Hmm, dumma hästar! Men det var bara att hoppa upp igen, och sedan gick allting fint igen!
 
Därefter åt vi lunch och sedan iväg för att hämta hem en ny häst! Spännande :D
Så nu går den ute i en hage och käkar lite gräs, mysigt!!
 
Photo: Nu är den nya hästen på väg hem, spännande!
 
Resten av dagen blir det att rida Lupol och Chicca...
 
 
 

Kommentarer
linnea

men henny då, trillat av igen!? :P vad har era hästar kokat ihop egentligen??;) hoppas du är någorlunda hel och inte slog dig allt för mkt:)<3

Svar: Haha, jadu. Det undrar jag med!!! grr, jag har varit sådär lagom arga på dom idag!! (=totalt VANSINNIG!!!)Nejdå, jag lever ju fortfarande i alla fall så ! =)<3
Henny Vinlöf

2012-09-30 @ 18:59:57
Emelie

Oj, vad du trillar av nu för tiden. Hoppas smärtan går åt rätt håll i alla fall :)

Så kul med en ny häst, spännande att få veta mer om den (tur att jag sitter jämte Alicia i skolan) ;D

2012-09-30 @ 19:15:15
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON