Tips från coachen!

Såhär lät det från far igår efter han sett filmen från 1m:
 
"Du måste ju bromsa han mer förstår du väl, du kan ju inte låta han dra iväg sådär!! Eller,, det kanske inte går att bromsa?"
"Aa herregud, där drar han iväg igen den jävla idioten!!"
"Men hoppar, det gör han ju i alla fall. Han är ju för fan 1meter över hindrena!!!"
"Aa, du har lite att jobba med på den där Henny, det ser jag ju!"
"Det är väl bara att hoppas att dina andra hästar är lite lugnare, de verkar ju hyffsat lugna här hemma åtminstone...Fast, det är klart. När de kommer ut på tävling slår det väl slint på de puckona med!!"
 
 
HAHAHA, jag älskar min far! Så skön, och han har ju rätt bland det mesta ;)
 
Här kan ni i alla fall fatta er en egen uppfattning!
 
 

Kommentarer
Linnea

haha härligt!! ;)

2012-09-30 @ 12:04:58
Sofie

Du vet att om du följt med mig på Charlies rea så hade du inte behövt tugga grus, och din avramlingsstatestik hade fortfarande varit okej? ;)

2012-09-30 @ 13:25:08
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se
Anonym

De är pappa Kjell de.....;)

2012-09-30 @ 19:39:02
Linda Linder

Ja behöver inte vara anonym... Glömde skriva namn..

2012-09-30 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON