Vecka 39

Såhär ser planeringen för denna veckan ut! :D
 
Måndag: Uppstigning klockan 7, ut och släppta ut hästarna för att sedan åka till Millan för frukostdejt klockan 8! Därefter jobb på ridskolan från 12:30-18:30. Sen på kvällen ska jag till Vrigstad och rida Idde.
 
Tisdag: Upp och rida och fixa stallet på morgonen. Jobb på ridskolan från 13:30-18:30, sen hem och rida Eron och Chicca. Förhoppningsvis kommer det även hem en ny häst denna dag:D
 
Onsdag: Ganska lugn dag. Rider Lupol på morgonen och sen jobb på ridskolan från 13:30-21:30.
 
Torsdag: Rida på morgonen och sedan jobb på ridskolan från 14:30-18:00. Sen hem och rida igen!

Fredag: Jobb på Vallsjöskolan 8:00-14:30, därefter försöka hinna skritta Lupol. Sen iväg och hoppträna Idde för Lasse i Bratteborg!
 
Lördag: Försöka hinna rida 4 hästar på morgonen, därefter bär det av på tävling med Cappe och Idde i Norrahammar (Tenhult).
 
Söndag: Ledig och vilodag, rida alla hästarna!
 
 
Åhh, ser verkligen fram emot denna veckan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON