1 april 2013

Idag är det redan april, synd bara att det fortfarande är 1dm snö ute och ca 10 minusgrader ute på nätterna!
Jag vill ha vår nu, och en ridbar paddock...!!
 
 
Nej jag vet att det inte är något vi kan styra över, men lite plusgrader i april är väl inte för mycket begärt? ;)
 
 
Aja, idag är det häst på schemat hela dagen! 
Eron och Lupol ska ridas, och Chicca och Lirco ska på löshoppning. 
Lirco åker nu vid halv ett, hans ägare kommer och hämtar oss så vi åker med henne. Sen har Chicca tid vid 18:30 ikväll.
Lupol ska ut i skogen och ridas och Eron ska jag försöka rida hemma här någonstans, ska försöka ta några varv i snön i paddocken i eftermiddag när snön smält lite så det inte är sån hård skare på den. 
 
Nu ska jag ut och mocka! Ha det fiiiint! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON