Bloggsemester

God kväll på er!
 
Har haft lite semester härifrån. Har ärligt talat helt glömt bort er... haha
Nej men det har ju varit så himla bra väder, och hästarna har behövts ridas så jag har inte haft en tanke på att kika in här och säga hej!
 
 
Lupol har gått lite lätt i skogen igår och idag med Alicia i sadeln, så har jag passat på att rida den yngre ligan här på gården! ;) men de sköter sig fint!
 
 
Imorgon kommer det upp ett inlägg här med sammanfattning från helgen för er som väntar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON