Fina hästar!

Hann bara rida Eron och Lupol idag, men oj så fina dom var!!
 
Eron har ju vilat en vecka nu lite drygt men har longerats igår och i förrgår. Idag blev det en liten ridtur och det gick bra!
Lite spänd första varvet men sen var han som vanligt igen, skönt det!

Fick faktiskt lite film med mobilen på honom idag. Ni får ursäkta att jag har ett hål för långa stigläder och flaxar lite med fötterna, men titta på Eron istället! Fina lillplutten 
 
 
 
 
Lupol trimmades också i paddocken. Gick riktigt bra! Äntligen har vi liksom kommit över den där tröskeln som vi stampade vid för två veckor sen, och kan nu istället underhålla det här och utvecklas vidare. Underbar känsla!!
 
 

Kommentarer
Johanna Grant

Ja det gör vi, såg dig på startlistan! :D
Om boxplatsen finns kvar tills nästa helg är vi intresserade! :)

2013-04-13 @ 20:36:30
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON