Helgkväll!

Som ni vet vid det här laget har jag helg på onsdagarseftermiddagarna. 
Haha, ni som inte hängt med på vad jag menar med det är att jag försöker att inte boka in något på onsdagarna. Jag lever helt enkelt de dagarna som om det är helg!
Äter något annat än bara smörgås till kvällsmat, kanske går på bio eller hyr en film, unnar mig något extra om jag känner för det. En lugn och skön dag helt enkelt! ;) helt underbart verkligen och fungerar verkligen super för mig och mitt liv!
 
 
Tyvärr har min "helg-eftermiddag" idag inte riktigt varit lika lugn och skön som det var tänkt...
Hovslagaren var här klockan 15:00 och skodde 4 hästar. Så därefter blev det lite fin kvällsmat i form och hemmagjord räkmacka!!
Nu är det dags att sätta sig med alla startlistor inför klubbens tävlingar i helgen....
Ja, ni hörde entusiamsen där va? Känns som om jag har massa annat att göra egentligen och är ganska så trött på det där kan jag lova er. Aja, orkar inte tänka på det mer för blir bara totalt vansinnig och skitsur...
 
 
Tagga imorgon istället, då blir det jobb och sedan pay & jump!
 
 
Lupol för något år sedan på pay & jump här på hemmaklubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON