Lördag

God kväll på er!
Sitter här med en godisskål och kollar på grand prixen som går i Göteborg just nu. Det har i stort sett precis börjat så har inte kollat länge alls =)
 
 
Har spenderat dagen i Jönköping med min fina vän Anna på en shoppingrunda. Trevligt att slippa gå i hästkläder och känna lite storstadsluft igen ;)
Fick med mig lite fint hem men låter er slippa se bilder på det eftersom det mestadels bara uppdateras om häst på denna bloggen..
 
 
Imorgon väntar en dag hemma i stallet. 
Alicia kommer hit och hjälper mig lite. Ska göra i ordning stallet, hämta foder och därefter ska alla 5 hästar ska motioneras. Ride on, ride on!
 
Finns det tid över borde jag fixa färdigt den nya garderoben i sadelkammaren och även måla lite bommar. Får se vad som hinns med helt enkelt.

Kommentarer
Emelie

haha, åh så kul! :D Om du har kvar honom kommer ni nog gå långt! Ser ut som att han satsar stort i alla fall ;) Haha, jag känner ändå att jag sitter någorlunda bra ifall hästen gör någonting och inte gör det för länge. Men att hoppa, herrejösses jag flyger som en vante! Så ett hopp och ett bocksprång på samma gång hade nog aldrig gått ;)

haha, ja det gäller att inte kolla på de känsliga bitarna inför folk i alla fall ;) Kollar lite på det jag tycker är intressant, de sänder ju inte allt heller... :( Typ bloggkampen, haha.

2013-04-27 @ 23:37:31
URL: http://lindblad.blogg.se
Ponnydressyr

Riktigt fin blogg! :)

2013-04-28 @ 02:07:02
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON