Lördag

Lördag idag och full rulle på schemat.
 
Började med att hovslagaren var här 7:30 och slog på tappsko. Därefter åkte jag och pappa för att hämta torv. Dagens träningspass, check! ;) haha
 
Nu har jag precis varit och fikat med en vän, skönt med lite social kvalitetstid med en av mina bästa vänner. Puss på dig 
 
 
Eftermiddagens schema ser ut följande. Eron och Lupol ska ridas. Recycle ska ut och skrittas. Sedan ska Lupol tvättas och friseras lite, lite utrustning ska putsas och sånt. Och om jag hinner så ska jag motionera Lirco och Chicca med.
Tror nog att resten av dagen är räddad för min del! haha
 
Ha en fin dag alla läsare! 

Kommentarer
linnea

Blev de ingen doris?;) haha Lycka till imon!!

Svar: Vi funderar fortfarande! ;) haha
Henny Vinlöf

2013-04-13 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON