Lördag

Hej på er!
Ursäkta för lite dålig uppdatering här de senaste dagarna men tyvärr blir det så...
Långa arbetsdagar, hästar som ska motioneras samt vänner som man vill träffa så finns det inte alla dagar tid över för att skriva här också!
 
 
 
Idag har varit en hyffsat lugn dag. Alicia har varit här och ridit lite och hjälpt till så dagen har rullat på fint!
Imorgon blir det att vara nere på ridklubben på förmiddagen på pay and jump. Eron har tyvärr blivit svullen i ett ben så han kan inte vara med, och tar då inte med Lupol heller, utan kommer "bara" vara funktionär imorgon! Behövs ju det med ibland.
 
 
Nu ska jag äta kvällsmat och sedan blir det en kvällspromenad med Eron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON