Söndag

God kväll på er!
 
Har precis skrivit färdigt och skickat in resultaten från klubbens tävlingar i helgen. Skönt, då kan man släppa det! =)
 
 
Har varit i stallet hela dagen idag, med paus för världscupsfinalen såklart. Tycker helt klart att Beezie Madden är en värdig vinnare, kul för henne!! Hästen har ju hoppat minst sagt strålande med endast ett nedslag på 4 omgångar + 1 omhoppning, helt otroligt! 
 
Jag själv har sett till att alla hästar här hemma har motionerats idag, 5 stycken. Recycle skrittades för första gången idag sedan operationen och det hela gick ganska lugnt till. Inget värre än en rejäl smäll mot huvudet och en spricka i skärmen på hjälmen, annars gick det finfint! 
Känns härligt att sitta där uppe igen i alla fall. Ett steg i rätt riktning!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON