Söndagmorgon

God morgon på er!
 
Har precis skickat iväg Emelie och Cappellini på tävling, så är inne och äter frukost just nu.
Blev en hyffsat tidig morgon för min del då klockan ringde 6:40, men det är kanske bra det så jag kan somna ikväll istället...
 
 
Igår var jag iväg hela dagen efter lunch. Åkte till Jönköping för att handla en garderob till sadelkammaren och lite annat smått och gott. Stannade sedan till hos Linnea på vägen hem och blev kvar där ett tag så var inte hemma förrän halv tolv inatt... Men trevligt var det! =)
 
 
 
Idag ska jag inte göra något speciellt mer än att fixa stallet, rida, måla lite och sedan i eftermiddag åka till Eksjö och kolla lite på deras tävlingar. Tror nog det kan bli en ganska så bra dag!
 
008

Kommentarer
Olivia Gustavsson

sv. åh tack så mycket :D

2013-04-21 @ 10:13:01
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Emelie

Ja precis! Det får ni göra! :D Ska du vara med på pay n jumpen på torsdag då? :)

2013-04-21 @ 12:35:12
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON