Tävling Kalmar

Då var vi på väg hem igen.

Haha måste bara börja med att familjen från skogen inte direkt är vana vid blåsten vid kusten. Folk gick omkring med jeansjacka, väst och bara tröja.
Jag höll på att frysa ihjäl och hade på mig långärmad skjorta, kavaj, vinterjacka och dunväst över det! Haha


Aja, över till resultaten.
Tävlingen har inte gått något vidare. Framhoppningen kändes värdelös. Jag hittade inga avstånd alls och Lupol var väldigt spänd, så det var inget vidare faktiskt...
I 115 var vi dubbelt felfria och knep faktiskt en 3e placeringen. Men ingen vidare bra känsla alls...
Sedan i 120 var han lite mer avspänd. Fick dock lägga en volt och sedan ett nedslag i slutet av banan i kombinationen... Men annars väldigt nöjd, mina fel helt och hållet!

Berättar mer utförligt senare!


Kommentarer
Emelie

Grattis till 3:e placeringen! Ändå surt att det inte kändes riktigt bra... Hoppas ni får bättre känsla nästa gång så får vi hoppas på en placering då också! :D

2013-04-14 @ 21:36:33
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON