Eron Braås

Här kommer filmen med Eron från Braås förra helgen.

Detta är första klassen.
 
Är riktigt nöjd med rundan faktiskt. Idag var han ganska avslappnad från start redan i första klassen, han blir helt enkelt mer rutinerad för var gång!
Är lite länge i språnget på hinder nummer 3. Han tittar oftast på mycket runt omkring, och alla de skyltar bakom på långsidan gjorde han lite spänd. Men för två tävlingar sedan så stannade han istället 5 meter innan hindret, idag hoppar han så snällt över men är lite länge i luften istället, så det tar sig helt klart!
 
Resten tycker jag flyter på fint. Hittar ett jämt flyt, men något nära på nummer 5. Ligger lite i innerbåge och får inte helt tillbaka honom, men inget att bry sig så mycket om. Är nöjd med att han sköter sin uppgift ändå som 4åring och tar sig över på rätt sätt även om vi ligger lite nära eller stort.
 
 
 

Kommentarer
elin

sv: Okej , hoppas du gillar dem! :)
Men hur ofta är träningarna för Lasse? skulle vela fota några fler gånger :)

2013-08-31 @ 20:38:26
URL: http://avelin.devote.se
Emelie

Asså var du inte nervös? Jag hade dött, sedan klantat mig haha. Eller hade du bara kunnat ställa upp i en annan tävling och kvalat? :) För du är med nu va? :D Ser superbra ut, han är bara 4 så ni kan verkligen bli någonting :)Hur är det med Lupol? :(

2013-09-01 @ 10:32:01
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON