Halmpellets

Nu i veckan fick vi hem en pall med halmpellets för att prova att ha det som strö i boxarna. Och igår la vi in det i en av våra boxar för att se hur det fungerar.
 
Ska bli spännande att se hur det fungerar. Var lite svårt att veta hur mycket man skulle lägga in igår eftersom att man ska vattna det, så det sväller och smular sönder och "blir större" eller vad man ska säga.
Så idag ska det bli riktigt roligt att mocka, vi lär väl slåss om den boxen för att se hur det fungerar! haha
 
 
 
 
Igår efter att vi lagt in första lagret med halmpellets och vattnat över så det ska svälla och smula sönder =)
 
 

Kommentarer
Emelie

Haha bråka om vem som ska mocka ;) De har det i skolan, men har inte mockat där än :) verkar coolt hehe!

Är du kvalad till något championat eller något? Tänkte på inlägget om tävlingen med Eron, hänger inte riktigt med :) Sen en sak till, älskar när du taggar "stallvinlöf" på instagram haha! :D forsätt med det!

2013-08-23 @ 17:28:57
URL: http://lindblad.blogg.se
Emelie

Tack! :D Glad jag blir på något sätt!! Ska försöka att inte bry mig om vad andra tycker, alla är ju där för att utvecklas :) Men håller verkligen med, första ridpasset stod en av dem och antecknade lite och när man tänkte på det gick det som sämst ;)

2013-08-24 @ 11:26:42
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON