Laddar upp!

Hej på er!
 
Första här och nu-inlägget på länge nu. Har så svårt att bara sätta mig ner och skriva "Hej, idag har jag gjort det här och det här", då det enda jag gör om dagarna är att jobba och rida =) sen ibland träffar man lite vänner och sånt med såklart, men oftast ser dagarna likadana ut...
 
 
Idag är det i alla fall dags för Pay & Jump och jag är sådär laddad när vi har sånt härligt väder utanför... haha, nja inte jätte kanske men det är bara att göra det bästa av situationen.
Fulsadlar, blöta hästar, vardagsträns, mörka schabrak och regnkläder! haha. Så fina kommer jag och hästarna vara idag! Känns som om vi gör ett gott intryck då ;)
Aja, bara de hoppar desto bättre och jag rider så bra som jag kan så kanske vi väger upp det hela ändå! =)
 
 
Ska i alla fall bli väldigt kul att komma iväg. Var ett tag sen nu och jag är riktigt taggad!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON