Lugn dag!

Idag har jag verkligen haft en riktigt lugn dag.
 
Varm och skön dag på jobbet som tillbringades utomhus hela tiden förrutom när det var dags för lunch.
Därefter hem och ta det lugnt, fixa i stallet. Alla hästar här hemma vilade idag i och med de olika besöken hos vet igår, så passade på att longera Chicca som är tanken att jag ska hoppa upp på till helgen igen!
Sadel, träns och benskydd på idag igen efter att ha varit "vildhäst" på bete sedan treårs-testet, men hon skötte sig galant! =) 
 
 
Var sedan nu iväg ikväll och red en häst hos ett par vänner, och den skötte sig med riktigt bra så det var skönt! =)
 
Nu väntar faktiskt resten av kvällen för mig i soffan, riktigt skönt med sånna här dagar ibland! Ta det lugnt och komma ikapp livet igen!
 
 
Imorgon väntar en dag på jobbet. Därefter ska Chicca longeras, Recycle ska ridas lite lätt och sedan på kvällen ska Eron på träning. Fullt upp med andra ord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON