Svävar på moln!

Åh, lever fortfarande på känslan efter gårdagens träningar med Eron och Recycle.
Vilka hästar det där är alltså!!
 
 
Eron skötte sig bra, jag däremot skötte mig inte riktigt lika bra i början. Han har vuxit väldigt mycket i sommar (har till och med passerat 165cm-måttet!!) och är väldigt valpig just nu. Då vill jag lite för mycket och försöker pusha på, istället för att låta ge han den tid han behöver... Men vi fick till det riktigt bra i slutet och då funkade allt som det skulle!
 
Recycle får helt klart kvällens stjärna!! Tror vi blev lika förvånade allihopa över hur bra hon skötte sig och hur fint hon hoppade. Vilka språng!! Den där hästen gillar jag skarpt alltså :D
 
 
Tyvärr blev det ingen film eller liknande från träningen...
 
 
Det var i alla fall härligt att det gick så bra!
Har varit lite motigt med motivationen det senaste så detta gjorde susen!! Äntligen känns det som om något går åt rätt håll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON