The pony is back!

Igår eftermiddag kom ponnyn tillbaka hit igen för att stanna till söndag, och idag reds första ridpasset.
 
Och jösses vilken skillnad det var efter att han fått smälta allt från förra helgens hoppning! Stooor skillnad idag och han fattade på en gång! Duktig ponny! Både hoppat vanlig och rund vattenmatta, kombination och hinder på relaterat avstånd...
 
 
Söt är han med den lilla ponnyn!
 
 
Både han som sagt, men även Cappellini och Eron har hoppats idag och dom skötte sig också riktigt bra. Hoppat superfina språng och bäst ifrån sig gjorde nog Cappellini ändå som höll sig lugn och sansad hela tiden, och hoppade sååå rundt och fint... Det är synd han inte är min hopphäst istället för systers dressyrhäst ;) haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON