Torsdag

Hej på er!
 
Torsdag idag och dags för lite "här och nu"-uppdatering igen kanske ;)
 
 
Livet rullar på som vanligt just nu... Jobbet funkar bra och värmen håller i sig ett tag till vilket alltid är lika skönt! =)
 
Hästarna förbereds för kommande uppgifter. Eron ska närmast iväg nu till helgen igen, och Recycle var hos hovslagaren i tisdags och fick då ett "okej" till att trappa upp träningen ytterligare så målet nu är att debutera lokalt inom det närmsta!! 
 
Dagens ridpass avverkades i paddocken med Eron för ett dressyrpass, och i skogen med Recycle. Båda skötte sig fint, Eron börjar verkligen bli fin på marken nu så det är riktigt roligt att trimma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON